joi, 1 mai 2014

Sacrificiile

Am observat că cu cît mai multe ai de spus ,cu atît mai puține cuvinte ai în tine.
Am observat că cu cît mai tare te îndrăgostești cu atît mai tare te temi să nu pierzi persoana dragă.
Am observat că orgoliu distruge speranțe,impresii și sinceritate.
Am observat că așteptările duc la dezamagire.
Am observat că în fiece zi te poți îndragosti în una și aceiași persoana.
Am observat că ai nevoie ca de aer de unele amintiri.
Am observat că frica de unele consecințe te face să zîmbești fals sau să ascunzi în tine mii de idei si cuvinte.
Am observat că cu cît mai fericită ești,cu atît mai iubită și invidiată devii.
Am observat că chiar și sinceritatea a devenit mască pe fața unor persoane.
Am observat că pot trece zile,luni,ani iar unele cîntece încă să poarte parfumul unor clipe.
Am observat că odată ce nu-ți împărtășești ideile, cu timpul te acomodezi cu această stare și devii închisă.
Am observat  că toți vorbesc de indignarea ce li-o aduc trădarea și nesinceritatea și totuși merg și ei pe același drum.
Am observat că în pofida glasului inimii poți ferm să acționezi așa cum iți sugerează rațiunea.
Am observat că cu timpul sufletul obosește să tacă și într-un final se izolează.
Am observat că și cei mai puternici oameni au un suflet extraordinal.
Am observat că poți să vezi fericirea și în cele mai mici  și simple lucruri.
Am observat că viața nu se oprește niciodată ,chiar și pentru cea mai mare durere.
Am observat că trebuie să depui dragoste în orice acțiune dacă dorești ca consecințele să fie plăcute.
Am observat că indiferent de ce se întimplă ,iubesc viața ,iubesc să am incredere în oameni,iubesc să fiu sinceră cu oamenii ce merită,iubesc să admir frumusețea.


ps.am observat că unele clipe merită tot riscul și sacrificiile înfăptuite.
autor:Anișoara Țurcanu

3 comentarii:

  1. Am observat că ești o persoana minunată și poți să încălzești sufletul oricui ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos:* am observat ca indiferent de situatie ,tu observi in oameni doar frumusetea

      Ștergere
  2. Am observat că sunt dependent de sentimentele care le simt, deaceia sufletul se izolează și ascunde totul ce simte, ca să nu piardă ochii cei mai doriți ...

    RăspundețiȘtergere