sâmbătă, 5 iulie 2014

conturata de curaj


Fiecare persoane este conturata de propriile calitati.Care le foloseste ca punct forte ,care nici nu stie ca le poseda.Le descoperim sub diferite unghiuri si situatii.Spre exemplu dezamagirile,unii folosesc dezamagirile ca o critica constructiva.Sau as putea sa spun despre priviri : cit de putini pot descoperi toate raspunsurile in priviri si cit de multi doar cred ca pot.Dar aici nu putem exclude faptul ca si multi stiu cum se pot folosi de priviri,jucindu-le in interesul lor.
Deci ,in fine,eu am intrebari de la care provin si aceste idei…Ai curaj? Ai curaju de a privi inainte indiferent de situatie?Ai curajul de a fi mai presus decit stii ca ti se impune?Ai curaj sa mergi peste sentimente?Ai curajul de a privi durerii in fata,cu zimbet?sau sa zicem asa de a privi in fata lista de intrebari care te macina si ,desi nu stii nici un raspuns,lovesti de parca ai fi sigur in biruinta ta?Mi-am pus si eu aceste intrebari si sa fiu cinstita an ramas socata de raspunsurile ce mi le-am oferit,si inca punind pe tava exemple concrete.Dar poate oare face aceasta fiece persoana?
Curajul…parca insasi cuvintul ofera impuls.Sintem diferiti,deci fiecare interpreteaza acest lexem dupa el.As putea sa spun cum il interpretez eu.Curajul pentru mine e ,sa zicem asa mai simplificat,viitoru.Nu preamaresc absolut nimic.Imi place sa am curajul sa trec peste fricile ce le posed,imi place sa fiu curajoasa cind toti se asteapta ca voi ceda,imi place sa interpretez curajul ca un punct forte ,desi au fost cazuri cind slabiciunea i-a fost destinatia.Si desigur ca imi place ca acest sentiment domina o oarecare alta categorie de sentimente,si necatind ca e apogeu,cedeaza si el uneori.Mi-ar fi interesant sa stiu cum ceilalti interpreteaza curajul…
In viata,cel mai greu nu e alegerea,ci cum ai sa traiesti pe urma cu alegerea facuta(not my words).Asa ca desi eu am adus doar lauri curajului aceasta nu inseamna ca el nu poate fi greseala.Imi sunt interesante reactiile persoanelor ,care risca pentru fericire.Si anume reactia cind afla ca rescind au pierdut,traiesc cu riscul alinindu-se cu fericirea clipei petrecute sau regreta ca au riscat?


Ps.as prefera sa aud raspunsul la intrebarile oferite,si nu uitati ca fericirea e focusata pe momente si nici intr-un caz pe toata viata.

autor:Anisoara Turcanu

2 comentarii:

  1. Acel moment cînd îți dai seama că acel moment,acea privire ți-a schimbat viața...

    RăspundețiȘtergere
  2. si nu stii ce sa zici : ca esti recunoscatoare acelui moment ori il detesti ...

    RăspundețiȘtergere